Menu
Your Cart

Politica de retur

In conformitate cu dispozitiile OUG. nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si competarile ulterioare, clientul(consumatorul) beneficiaza de dreptul de retragere dintr-un contract incheiat la distanta(returul produselor).

Conditii pe care produsele supuse returului trebuie sa le indeplineasca:

Produsele pentu unghii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • Sa aiba eticheta originala;
  • Sa fie insotie de toate accesoriile aferente;
  • Sa fie fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
  • Ambalajul sa nu fie deteriorat;
  • Sa fie sigilate, dupa caz.

Aparatele trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • Sa aiba eticheta originala;
  • Sa aiba toate accesoriile aferente;
  • Sa fie insotite cu certificatul de garantie, in original;
  • Sa nu prezinte urme vizibile de deteriorare;
  • Sa nu existe interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
  • Sa nu aiba ambalajul deteriorat.

POINT OF BUSINESS SOFTWARE SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.

Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.

Daca au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea acestora, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate(in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

Dreptul de retragere:

Clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele legate de returnarea produsului.

Perioada de retragere:

Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare;
  • ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese, in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Exercitarea dreptului de retragere:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

  • de a completa online formularul de retragere pus la dispozitia clientului in acest sens;
  • de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in OUG 34/2014;
  • de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract;
  • De a completa si transmite in format electronic, variantele prevazute mai sus  la adresa de e-mail contact@beautynails.ro.

Notificarea se va data, semna si trimite prin e-mail la adresa: contact@beautynails.ro sau la adresa Societatii POINT OF BUSINESS SOFTWARE SRL, situata in Slatina, Str Basarabilor, Bl 2BC, Parter, Jud Olt

Clientul si-a exercitat dreptul de retragere in perioada de retragere de 14 zile, in cazul in care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de catre consumator inaintea expirarii perioadei respective.

Obligatiile vanzatorului in cazul retragerii:

POINT OF BUSINESS SOFTWARE SRL , in calitate de vanzator,  va rambursa sumele pe care le-a primit drept plata din partea cumparatorului, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului potrivit sectiunii Exercitarea dreptului de retragere.
Vanzatorul ramburseaza sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care modalitatea folosita de client(ex. ramburs) nu asigura rambursarea sumelor in mod sigur si conform. In acest caz, clientul este de acord cu rambursarea sumelor prin transfer bancar. Aceasta clauza este stipulata in beneficiul clientului.
Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Obligatiile clientului in cazul retragerii:

Clientul returneaza produsele sau le inmaneaza vanzatorului sau unei persoane autorizate de vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de client inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care vanzatorul accepta expres sa suporte acele costuri.

Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Vanzatorul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Exceptari de la dreptul de retragere:

Clientul nu isi poate exercita dreptul de retragere atunci cand contractul are ca obiect unul dintre urmatoarele:

  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Riscul privind produsul:

In cazul contractelor in care vanzatorul livreaza produsele catre consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat clientului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor.

*Prezenta sectiune constituie parte intregranta din sectiunea ‘’Termeni si conditii’’.